acnb
Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
Hej!
Visst, tio minuter går fort, så jag förstår er önskan att sätta ihop programmen. Samtidigt tycker jag att det absolut finns en fördel med att programmen är separata, då kan man välja vad/vilka övningar man vill göra just den dagen. Därför föredrar att de inte är hopsatta. Sen vill jag också säga att jag tycker att det är toppen att programmen kommer att finnas kvar framöver, jag är övertygad om att jag kommer att fortsätta att använda dem! Stort tack till Sofia och till Reumatikerföreningen för att ni nu gör det lätt för oss att träna hemma!Kanske inte varje dag, eller vad säger experten? Jag har vattengympa två gånger i veckan och då tänker jag att jag hoppar över, kanske behöver man ha en dag utan träning också?!? När fler program tillkommit kan man kanske välja? Göra olika saker olika dagar? Hur som helst tycker jag att det är bra att Reumatikerförbundet satsat på det här, Sofia är duktig, det är skönt att stundtals kunna träna hemma och programmen är lagom långa för hemmaträning! 🙂
-
FörfattareInlägg
